english WORKİNG PHARES

 I have been longing for you since I was a teenager.

distance yourself for a bit .. kendini biraz uzaklaştır.                                                                               You should distance than he is for a bit .

Ondan biraz uzak durmalısın.

Which one do you are primarily interested in? /                                                                                     Öncelikle hangisiyle ilgileniyorsunuz?

just give me a few minutes, I'll be right back...                                                                                      bana sadece birkaç dakika ver, hemen döneceğim.

I'm tired of all these lies...                                                                                                                             Tüm bu yalanlardan bıktım.

I never need to worry about tomorrow. /                                                                                                   Yarın için asla endişelenmeme gerek yok.

Fuck me if I'm wrong but you want to have sex with me. /                                                          Yanılıyorsam siktir et ama benimle seks yapmak istiyorsun.


We should patiently endure everything which are painful or difficult in this world of exam.                 Bu imtihan dünyasında acı veren ya da zor olan her şeye sabırla katlanmalıyız.

 there are some amount money which  deposited by you here.                                                                     burada sizin tarafınızdan yatırılan bir miktar para var.


move out of my way !   Yolumdan çekil !


Worry is a total waste of time. it doesn't change anything. All it does is steal your joy and keep you very busy doing nothing.                                                                                                                                Endişe tamamen zaman kaybıdır. hiçbir şeyi değiştirmez. Tek yaptığı neşenizi çalmak ve sizi hiçbir şey yapmamakla meşgul etmek.



My confidence towards you may be unlimited at the moment but that does not mean you can take foolish risks. 

Sana olan güvenim şu anda sınırsız olabilir ama bu aptalca riskler alabileceğin anlamına gelmez. 


why do you remind me of someone at the moment ?                                                                            neden bana şu anda birini hatırlatıyorsun?

 

 

I'd never eaten anything like this before.Daha önce hiç böyle bir şey yemedim.

 

 

get off back ...  geri çekilmek

 "I wasn't that bad." wasn't it ?... "O kadar da kötü değildim." değil mi?

there will be a way of sabr... Sabrın bir yolu olacak.

We’ll likely disagree about this...Bu konuda muhtemelen aynı fikirde olmayacağız.

I realize what a violent one you really were... Gerçekte ne kadar şiddetli biri olduğunun farkındayım.

I want to say, you're looking better than ever... Her zamankinden daha iyi göründüğünü söylemek istiyorum.

in the physical conditions of the course environment..kurs ortamının fiziksel koşullarında.

 

did you see just what it was I did that wasn't pretty obvious...

ne yaptığımı gördün mü, bu pek açık değildi.

 

 

 

 this stuffs devours me .. bu şeyler beni yiyip bitiriyor.

don't treat me like another one ... bana başka biri gibi davranma

Here's what I am suggesting for you is this...İşte size önerdiğim şey bu

 

I'm disappointed in you... Beni hayal kırıklığına uğrattın.

That's all I am... Ben buyum , ben buyum işte

 It could be because of the addition of stuffs...Maddelerin eklenmesi yüzünden olabilir.

 

I couldn't see you since you're not there...Orada olmadığın için seni göremedim.

I can say ,you looking better than ever.Her zamankinden daha iyi görünüyorsun diyebilirim.

 

 

just like you say .. Tıpki dediğin gibi  , aynen dediğin gibi 

I am very embarrassed of making love. Sevişmekten çok utanıyorum.

I am very embarrassed making love... Sevişirken çok utanıyorum.

as you all are aware... Hepinizin bildiği gibi 

how can we deal with anxiety and mistrust ?...kaygı ve güvensizlikle nasıl başa çıkabiliriz?

I don't want break up with you... Senden ayrılmak istemiyorum.

I disagree with your decision but you're right..Kararına katılmıyorum ama haklısın.

Why do you goes outside at night ?..Neden gece dışarı çıkıyorsun? 

( at night = geceleyin )

Take a look at that ..  Şuna bir bak !

let's take our money.. Hadi paramızı alalım.

You've crossed the line .. Çizgiyi aştın.

Here's a perfect blend. .. İşte mükemmel bir karışım .

 

you deserve better than me in this life...Bu hayatta benden daha iyisini hak ediyorsun.

actually you deserve more than all I gave to you.

Did you get knife ready ?... Bıçağı hazırladın mı ?

you gonna shut your mouth now ?.. Şimdi çeneni kapacak mısın ?

This turn you on? .. Bu seni tahrik ediyor mu ?

I hope you got your ass reamed too... Umarım sen de kıçını oymuşsundur.

 

 

 

if that photo doesn't come outwell, take another... 

bu fotoğraf iyi çıkmazsa, bir tane daha çekin.

"Like what?" .. Ne gibi 

is it  need me to answer this ? .. Buna cevap vermem gerekiyor mu ?

Do you see where I am ? .. Nerede olduğumu görüyor musun?

I'm not able do anything here. .. Burada hiç bir şey yapamıyorum. 

pull it off .. Çek şunu ... 

pull it over  .. kenara çek 

first of all let me introduce myself ...

 

 

 

 

Ain't that a beauty ? Bu bir güzellik değil mi ?

That's okay it's worth it! Sorun değil , buna değer.

 it up that looks great! .. Bu harika görünüyor.

Holy fuck .. Vay anasını ...

i am so upset for it. .. Bunun için çok üzgünüm.

 

Do you have a permit for that weapon? .. O silah için izniniz var mı ?

 

depends on the person ..Kişiye göre değişir

you should know that depends on the person who says this.

I know how you're looking at me now... Şimdi bana nasıl baktığını biliyorum.

 

 

I had no luck to meet new people...Yeni insanlarla tanışmak için hiç şansım olma.

 

Ginger returned from the clinic with a curious gleam in her eye.

Ginger klinikten gözünde tuhaf bir parıltıyla döndü.

 

 

 

Have you ever seen an island surrounded by mountains?..

Hiç dağlarla çevrili bir ada gördünüz mü?

Have you ever lived one city which famous for surrounded by beautiful women and men ?

Hiç güzel kadın ve erkeklerle çevrili ünlü bir şehir yaşadınız mı?

 

 

 

I'm looking to make earning with you...Seninle para kazanmak istiyorum.

 

 

I can no longer pray for you...Artık senin için dua edemem.

for each event ... her olay için 

for each of the following .. aşağıdakilerin her biri için

check this out ... Bunu kontrol et.

What's in the bucket ? Kovanın içinde ne var ?

i don't understand what you mean dear ? .. ne demek istediğini anlamıyorum canım ( tatlım )Why do you doing that stuff ?... Neden böyle şeyler yapıyorsun?

Yorumlar

  1. Don’t just give up on it , do whatever is in your power to get it.
    Don’t ever wrestle with a pig. You’ll both get dirty , but the pig will enjoy it.
    I’ll make you feel even beter.
    Why did you cover yourself up like that.
    This situation is nothing like home at all.
    I guess ,it's going to take you awhile loved me. Sanırım beni sevmen biraz zaman alacak.

    İf you could be a girl for a day what would you do ? Bir günlüğüne kız olma şansın olsaydı ne yapardın?

    God’s favor chases me down everywhere I go

    Do you think I took fat to go like this

    I’d like tos hare a night of incredible sex with you.
    I’d like to live a night of incredible sex with you.
    I’d like to live a night of incredible with you. Seninle inanılmaz bir gece yaşamak istiyorum.

    can you stuck tongue out ? Dilini dışarı çıkarabilir misin ?
    What do you think of to do when you're done with me? Benimle işin bittiği zaman ne yapmayı düşünüyorsun ?

    Sometimes beautiful things come into our lives out of nowhere. We can’t always understand them , but we have to trust in them . I know you want to question everything , but sometimes it pays to just have a little faith.

    İf I ever get married , I’m just going to randomly play this at my wedding

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

I'm looking for a serious relationship. How can I get one that will love me for who I am?